SanderenLisa.reismee.nl

Istanbul\s yesterday, Singapore today, Hanoi tomorrow

Nog maar een paar dagen op stap en dan al een kort verhaal. De nadruk op kort, want we hebben een gezonde trek. Dit houdt in Singapore in dat je een keus moet maken uit 1000 en één restaurantjes. Eten is hier belangrijk, eten is voor ons belangrijk. De eerste en meest belangrijke overeenkomst is daarmee gemaakt.

Verder kunnen we over het weer niks verkeerds zeggen. Tropisch tot en met. De spijkerbroek kan in de ton, de korte rokjes komen tevoorschijn. Voor korte rokjes kan je hier overigens ook uit 1000 en één winkeltjes kiezen. Als er in een straat geen shopping mall is, dan zijn ze er wel één aan het bouwen.

Qua cultuur ook voor ieder wat wils: Little India, China Town (wat een verdomd originele naam), Arab quarter of the colonial district, ze hebben het hier allemaal.

Vandaag zijn we naar het tropische Sentosa Island gegaan, een klein eilandje onder Singapore, waar je heerlijk kunt hangen op (op maandag) uitgestorven stranden. Palmbomen, cocktails, wit korrelig zand. Het is niet het enige waar we voor reizen, maar het maakt het geheel wel heel aangenaam.

Morgen de vlucht naar Hanoi, waar we pas echt de hectiek van Azie zullen gaan meemaken.

Martijn en Sharon

Hey hey,

Het begint al goed! En het zal waarschijnlijk alleen nog maar beter worden! Have fun!

XXX

Papa

Hoi Sander & Lisa,

Met Droppie is alles OK. Nice pics!

Gr,

Papa

Daniel, Bianca & Lynn

heel veel plezier, en net als war Sharon al zegt: het zal alleen maar beter worden!

xx5ukkj9 fvvh z (namens lynn ook veel plezier)

xxx van ons!

Hey hallo daar,

mooie foto's!!! geweldig daar zeg! wat een paradijs! maak maar ook wat foto's van het lekkere eten daar..ben benieuwd, hahah.

goede reis morgen naar Hanoi...

Dikke kus,

Menno & Judy

Heyhey!!

Wat klinkt het toch fantastisch!! Heel veel lekker eten, witte stranden, tropisch weer....
We hebben niets erop te zeggen, alleen dat we stinkend jaloers zijn haha
Wel fijn om te horen dat jullie ook aan het genieten zijn! We zijn benieuwd naar Hanoi!

Laterss
xx Menno en Judy

Mama

hy schatjes met nijntje is goed hij eet lekkernijen en dik geworden en maak veel schilderijen v an che en iedereen wilt het hebben en elk coffieshop wilt che hebben dus sander en lisa heb straks werk voor jullie om mijn che bij elke in nederland te verkopen als een warme broodjes en mama mis jullie nu al liefs mama

Tom & Bianca

Hi luitjes,
Het ziet er tof uit daar! We zijn benieuwd wat er nog meer op jullie weg zal komen. Heb veel plezier en geniet ervan!

Xx Tom en Bianca

Natalie

Hey avonturiers,

Uitgestorven witte strandzanden, cocktails, chinatown en little india, allemaal in 1! Het klinkt in ieder geval goed. Ben benieuwd naar jullie avonturen daar in Azie, dus ik zal de weblog in ieder geval in de gaten houden :)

Have fun en enjoy!

Natalie

Ps: drinken jullie ook af en toe nog een cocktailtje voor de mensen die jullie hebben achtergelaten in tukkerland ;)

Tonny en Nico van Rootselaar

Wat vertraagd in de reactie maar jullie zullen ook niet iedere dag achter een PC kunnen zitten. We plaatsen mogelijk ook af en toe iets in je hotmail.
We zijn erg benieuwd naar jullie avonturen in Vietnam,

je vader en moeder

mama

mama luister elke dag naar cubaanse muziek guantaramera en het stimuleert mij om heel veel che te schilderen en as zaterdag lever ik 8 schilderijen voor de expositie waarvan 3 che en hoop dat jullie genieten van de aziatische cultuur maar wees voorzichtig mee achter hun glimlach liefs mama

Hey lieverds,

Hoest die? Lekker aan genieten in Vietnam? Plaats maar eens wat foto's, ben benieuwd hoe het daar is...

Xxx

Rob en Marleen

Ow ja, nog voetbal-nieuws! Twente heeft gisteren met 2-0 gewonnen van Bremen! De tukkers hebben voor het eerst op Duitse bodem gewonnen. Daar moeten jullie maar een borrel op drinken toch..

Xx

Karlien

Waauw dat klinkt goed zeg, en wat een mooie foto's! Geniet van de mooie reis!
Groetjes, Karlien