SanderenLisa.reismee.nl

Barcelona-Real Madrid

Er is veel gebeurd, veel gebeurd...

Verhalen daarover komen snel, maar eerst wil ik mijn vreugde tonen voor het heerlijke verlies van Real Madrid tegen Barcelona. We zitten dan aan de andere kan van de wereld, maar geluiden van Europees topvoetbal komen ons nog steeds ter ore (hoewel traag). 5-0. Dat moest ik even bekijken. Niet onterecht en wat een genot!

Nieuwe verhalen over ons komen zoals geschreven snel, maar dan wil Lisa vast over mijn schouder meekijken en censureren. Dus dan geen woorden als 'censuur', 'censuur' en 'censuur'.

Reacties

Reacties

Je ouders uit Hoevelaken

Waar blijft de rest? We zijn hardstikke nieuwsgierig

Lisa

Blijkbaar moet het jullie duidelijk zijn dat Sander bovenstaand verhaal in de kroeg , zonder mij en uiteraard in beschonken toestand geschreven heeft :) Binnenkort zullen we weer eens echt een serieus verhaal schrijven over wat we hier allemaal beleven, maar voor nu moeten we ons haasten omdat over 5 minuten onze bus naar Dalat gaat.

Veel liefs en groetjes,

Lisa en Sander

Robert en Marleen

Wij zijn ook erg nieuwsgierig ....we wachten jullie verhalen af..

Dikke kus,

Robert en Marleen

Yvonne

Dag Sander en Lisa,

Eens een keer een berichtje niet vanuit Nederland maar vanuit Oeganda.
Lisa, jij kent mij niet, Sander, jij en ik delen dezelfde achternaam, maar zouden elkaar op straat waarschijnlijk voorbij lopen. Internet is dan toch wel een handig medium om op de hoogte te blijven. Met dank aan (schoon)ouders in Hoevelaken anders had ik niet geweten van jullie reis.

Harstikke leuk om te lezen wat jullie allemaal meemaken. En zo te lezen genieten jullie met volle teugen van het hetgeen je vaak gewoon overkomt, en juist dat is "the icing on the cake" (althans zo ervaar ik dat zelf).

Ik blijf jullie volgen!


Groet vanuit Mukono, Oeganda
Yvonne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!